Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Про нас
Про журнал
Тематика журналу
Редакційний штат
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Редакційний процес рецензування
Заява про конфіденційність
Подання
Заява про відкритий доступ
Авторські права та рецензування
Реквізити на оплату
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2025): Development Service Industry Management
№ 3 (2025): Development Service Industry Management
Опубліковано:
28.08.2025
Статті
АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ
Олена КУЗЬМЕНКО, Дмитро КРУЛЬ
8-15
PDF
ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ У РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ: ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ ТА АДАПТАЦІЯ ДЛЯ УКРАЇНИ
Зоя БОЙКО, Наталія ГОРОЖАНКІНА, Віктор ГРУШКА, Костянтин ГОРБ, Катерина ПІДДЄНЄЖНА
16-21
PDF (English)
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ТІНЬОВОГО БІЗНЕСУ ТА МОЖЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
Максим ВОЙЦЕХОВСЬКИЙ
22-26
PDF
КОЕВОЛЮЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНО-АКТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Дмитро МЕРКУЛОВ
27-32
PDF
ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ: СТРУКТУРА ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ
Владислав АНДРІЄВИЧ
33-41
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ АДАПТИВНИХ СЦЕНАРІЇВ ДО ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
Дмитро КОЗЛОВСЬКИЙ, Анастасія ОЛІШЕВСЬКА
42-49
PDF
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: АКЦЕНТИ НА ЛІДЕРСТВІ ТА КОРПОРАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ
Володимир ЗАЙЧЕНКО, Михайло РУТИНСЬКИЙ, Ліна ГАЙДУК
50-58
PDF
ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ЯКОСТІ, ТРАДИЦІЙ ХАРЧУВАННЯ ТА СПОЖИВЧИХ ОЧІКУВАНЬ
Тетяна ТОМАЛЯ, Наталія ПРИЛЕПА
59-62
PDF (English)
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЯХ
Надія ЛАПИЦЬКА, Вероніка БОЛЬШАК
63-69
PDF
РОБОТИЗАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ ТА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
Роман КОРСАК
70-76
PDF
ДИЗАЙН СТОЛОВОГО ПОСУДУ ЯК ЕЛЕМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ЕТИКИ ХАРЧУВАННЯ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ
Світлана МОРОЗ, Олена КАЛАШНИК, Олена КАРОЛОП
77-85
PDF
ІННОВАЦІЙНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ У СФЕРІ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ ЗАСОБАМИ ОМНІКАНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
Галина ЩУКА, Ігор НЕСТОРИШЕН, Ярослав ПРОКОПЕЦЬ
86-91
PDF
УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕРЕРВНИМ НАВЧАННЯМ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В КОНТЕКСТІ ІНДУСТРІЇ 4.0
Олена СТРИЖАК, Наталія КОЗУБОВА, Олександр ПОНОМАРЕНКО
92-97
PDF (English)
РОЛЬ ДИЗАЙНУ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МЕРЕЖЕВИХ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Тетяна ІЩЕНКО, Олег БОРТНІЧУК, В’ячеслав ГУБЕНЯ, Оксана ЗАГОРУЙ
98-104
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Ірина ЄПІФАНОВА, Євгеній ШЕВЧУК
105-112
PDF
АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Руслан АВГУСТИН, Ірина ДЕМКІВ, Назарій ТРЕПЕТ
113-117
PDF
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПЛАНУВАННІ
Ірина МЯГКИХ, Тетяна ДЕМ’ЯНЕНКО
118-123
PDF
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ : НАУКОВО ПРАКТИЧНИЙ ПІДХІД
Ольга МОРОЗОВА
124-133
PDF
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Вікторія ЧОБІТОК, Тетяна КОСТРОВА
134-140
PDF
КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
Євгеній РУДНІЧЕНКО, Наталія ГАВЛОВСЬКА, Якуб ЖЕМІНСЬКИЙ, Тетяна КАТКОВА
141-146
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ ВІДДАЛЕНИХ ПРОЄКТНИХ КОМАНД
Ярослав ШЕВЕЛЬ, Ольга ГАРАФОНОВА, Ірина ДВОРНИК
147-151
PDF
РОЛЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Людмила КРИМЧАК
152-156
PDF
ВАРТІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ
Наталія КАРВАЦКА, Олена САВЧЕНКО, Анастасія СУПОНІНА
157-162
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ У СФЕРІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
Владислав ГОЛУБ
163-168
PDF
ГАРМОНІЗАЦІЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ І МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВИКЛИКИ ЕПОХИ ЕНТРОПІЙНИХ ЗМІН
Марія ТЕПЛЮК , Віктор МЄТЬОЛКІН, Віталій ХВОСТЕНКО
169-175
PDF
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ В МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ: ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД
Антон МОРОЗ
176-184
PDF
ВИННИЙ ТУРИЗМ: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА
Валентина ЛЮБЧЕНКО
185-194
PDF
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ
Галина КУПАЛОВА, Наталя ГОНЧАРЕНКО
195-202
PDF
АНАЛІЗ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Тетяна СИЛЬЧУК, Ольга ПУШКА, Оксана КИРПІЧЕНКОВА, Інга ДОЧИНЕЦЬ
203-208
PDF
ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА ПЕЛЕТНЕ ОБЛАДНАННЯ В УКРАЇНІ
Вікторія ЧОБІТОК, Микола БОБРИЦЬКИЙ
209-215
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю
Google
Прапор