ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО ТА ВІТЧИЗНЯНОГО ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(32)Ключові слова:
інтелектуальна власність, торглвельна марка, фірмове найменування, бренд, харчова промисловість, індустрія гостинностіАнотація
У статті наведено результати досліджень торговельної марки як об’єкту інтелектуальної власності з огляду на збільшення доходів підприємств. Нведено SWOT-аналіз значення торговельних марок в харчовій промисловості та індустрії гостинності. Визначено особливості використання торговельних марок, фірмових найменувань та брендів на вітчизняному ринку харчової продукції та індустрії гостинності. Визначено, що використання торговельних марок може сприяти їх ефективної ідентифікації у різних споживачів, зокрема у сфері гостинності. Доведено, що торговельні марки в індустрії гостинності та харчових технологіях можуть бути засобом ідентифікації та конкурентноздатності підприємств.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ольга ДУЛЬКА, Віталій ПРИБИЛЬСЬКИЙ, Ірина БАБИЧ, Микола БОНДАР, Петро БОЙКО

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.