ВАРТІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(24)Ключові слова:
вартість підприємства, оцінка вартості, ефективність, управління ефективністю, вартісно-орієнтоване управління, інвестиційна привабливістьАнотація
Авторами розкрито сутність ефективності діяльності підприємства, проаналізовано підходи до визначення ефективності й управління нею, показники та критерії вимірювання ефективності. Окрему увагу приділено відмінності між поняттями «ефективність» та «результативність». У статті доведено, що у сучасних умовах одним із ключових індикаторів ефективності стає зростання ринкової вартості бізнесу у довгостроковій перспективі, адже системна орієнтація компанії на створення довгострокової вартості є основою конкурентоспроможності в умовах динамічного ринкового середовища. Визначено показники вартісної оцінки, що можуть бути використані в процесі здійснення вартісно-орієнтованого управління. Обґрунтовано, що зростання вартості підприємства є стратегічною метою, яка відображає його стійкість, прибутковість та інвестиційну привабливість, та визначено основні напрями забезпечення збільшення вартості підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталія КАРВАЦКА, Олена САВЧЕНКО, Анастасія СУПОНІНА

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.