ІННОВАЦІЙНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ У СФЕРІ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ ЗАСОБАМИ ОМНІКАНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(13)Ключові слова:
туристичний продукт, омніканальний маркетинг, просування, туризм і готельно-ресторанний бізнесАнотація
В статті актуалізовано питання використання новітніх інформаційних технологій у процесі просування продуктів і послуг у сфері туризму та готельно-ресторанної справи. Зазначено, що значна частина вітчизняних компаній звертаються до цифрових каналів комунікації, онлайн-бронювання, систем CRM та SMM для підвищення ефективності маркетингової діяльності, проте рівень впровадження ІТ-рішень залишається нерівномірним, особливо серед малого та середнього бізнесу. Авторами зазначено, що в умовах високої конкуренції на ринку туристичних та готельно ресторанних послуг омнімаркетинг дозволяє створити єдину, безшовну комунікацію з потенційними клієнтами, що сприяє ефективному просуванню продуктів і послуг у сфері туризму та готельно-ресторанної справи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Галина ЩУКА, Ігор НЕСТОРИШЕН, Ярослав ПРОКОПЕЦЬ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.