ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ У СФЕРІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(25)Ключові слова:
цифровізація, штучний інтелект, машинне навчання, цифровий маркетинг, маркетингова стратегія, електронна комерціяАнотація
У цій статті розглядається як вплив ШІ на підвищення ефективності маркетингової стратегії у сфері електронної комерції. Інтеграція ШІ в маркетингову стратегію компаній у сфері е-комерції дозволяє більш точно та ефективно досягати поставленої мети, а використання машинного навчання допомагає передбачати поведінку споживачів та моделювати ринкові умови. Штучний інтелект забезпечує швидкий та точний аналіз ключових факторів, таких як споживча поведінка та ринкова динаміка, що сприяє розробці ефективних маркетингових стратегій для залучення та утримання клієнтів. Також в статті обговорюються позитивні, та негативні аспекти впровадження технологій штучного інтелекту у цифрову маркетингову стратегію підприємства. Впровадження ШІ у сферу електронної комерції відкриває стратегічну перевагу у плані взаємодії з цільовою аудиторією підприємства. На основі результатів дослідження, можна визначити, що штучний інтелект має великий вплив на здатність компанії конкурувати на своєму ринку, збільшує залучення споживача, що в свою чергу підвищує конверсію. У роботі підкреслюються обмеження та даються пропозиції для майбутніх досліджень на схожу тематику, а також йдеться про важливість аналізу великих даних та машинного навчання для прийняття стратегічних рішень у сфері електронної комерції. Результати дозволяють усвідомити, як інтеграція штучного інтелекту може змінити сучасний маркетинг і принести значні переваги.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Владислав ГОЛУБ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.