Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Про нас
Про журнал
Тематика журналу
Редакційний штат
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Редакційний процес рецензування
Заява про конфіденційність
Подання
Реквізити на оплату
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2024): Development Service Industry Management
№ 3 (2024): Development Service Industry Management
Опубліковано:
29.08.2024
Статті
ІНСТРУМЕНТИ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЯХ
Вікторія БІЛИК, Сергій ДІДЕНКО
8-13
PDF
СТРУКТУРИЗАЦІЯ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Віталій БОЙКО, Віталій ГОДОВАНЕЦЬ
14-18
PDF
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Тетяна ДЕМ’ЯНЕНКО
19-25
PDF
ФОРМУВАННЯ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
Вікторія ЧОБІТОК, Максим МАЦИШИН
24-34
PDF
МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЙ ІТ-СЕКТОРУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Руслан АВГУСТИН, Віталій БУДНЯК
35-40
PDF
ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄНИЦТВОМ
Ольга ГАРВАТ
41-45
PDF
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: СУЧАСНЕ І МАЙБУТНЄ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСІВ
Владислав ГАЛЯПА
46-51
PDF
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Дмитро ХАХАЛЄВ, Тетяна ГОРОДЕЦЬКА
57-63
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Олена ЧУКУРНА, Тетяна ТАРДАСКІНА, Єлена ГОРДЕЄВА, Сергій БАЗИКА
64-73
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦІЛЕЙ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ПОСТКОНФЛІКТНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Юлія ІВЧЕНКО
74-80
PDF (English)
МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙНИ
Наталія ДОМБРОВСЬКА
87-92
PDF
КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФОРМУВАННІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
Станіслав САВІН, Сергій БЕРИСЛАВСЬКИЙ
81-86
PDF
АКТУАЛЬНІСТЬ РОЗВИТКУ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ
Артур КІБЕЦЬ
93-100
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНО-ОРІНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ЗАСАДАХ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ
Тетяна НАЗАРЧУК, Ніла ТЮРІНА, Антон БАКАЙ
101-107
PDF
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК ЧИННИКА ВПЛИВУ НА УПРАВЛІННЯ АГРОПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Янь ПЕН
108-113
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ
Катерина ГАРБАЖІЙ, Іван КАЙТАНСЬКИЙ, Тетяна БЛИЗНЮК, Олександра СІЛАЄВА
114-120
PDF
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
Василь ЗЕЛЕНЯК, Володимир ШАЛЕНИЙ, Олександр ДЕПАРМА
121-127
PDF (English)
ВІХИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НА БАЗІ ТЕОРІЇ СПІРАЛЬНОЇ ДИНАМІКИ
Олексій ГАГАРІНОВ
128-133
PDF (English)
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ
Андрій ГУТОРОВ, Сергій ГРОШЕВ, Андрій ГРОШЕВ
134-140
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАЛОГО ТУРИЗМУ У САТАНІВСЬКІЙ ОБ’ЄДНАНІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Наталія ПАНЬКІВ, Наталія СТРЕЛЬБІЦЬКА, Андрій КОНОВАЛ
141-155
PDF
ІНВЕСТИЦІЙНА СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ
Ігор БІЛЕЦЬКИЙ, Ольга РУДАЧЕНКО, Олексій ІСАЄНКО
156-161
PDF
ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА СОНЯШНИКОВУ ОЛІЮ
Андрій САМОЙЛЕНКО, Віталій ЦАРЬОВ, Аліна СЕМЕНЧУК, Сергій ДАНИЛЬЧЕНКО
162-168
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю
Google
Прапор