ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: СУЧАСНЕ І МАЙБУТНЄ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(7)

Ключові слова:

маркетинг, стратегія, бізнес, штучний інтелект

Анотація

У статті розглянуті основні інструменти цифрового маркетингу, які засновані на можливостях штучного інтелекту, викладено їх огляд та опис функціоналу, наведені приклади використання у каналах цифрового маркетингу світових брендів. Стаття містить оцінку переваг та обмежень використання таких інструментів для досягнення маркетингових цілей бізнесів, потенційні сфери інтегрування можливостей штучного інтелекту у маркетингові стратегії та канали взаємодії зі споживачами. Наведений прогноз розвитку інструментів штучного інтелекту та тренди розширення їх подальшого використання у цифровому маркетингу та потенційні можливості та виклики, пов’язані із технологічною імплементацією штучного інтелекту у комунікаційні, маркетингові та бізнес-процеси підприємств.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.08.2024

Як цитувати

ГАЛЯПА, В. (2024). ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: СУЧАСНЕ І МАЙБУТНЄ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСІВ. Development Service Industry Management, (3), 46–51. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(7)

Номер

Розділ

Статті