ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: СУЧАСНЕ І МАЙБУТНЄ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(7)Ключові слова:
маркетинг, стратегія, бізнес, штучний інтелектАнотація
У статті розглянуті основні інструменти цифрового маркетингу, які засновані на можливостях штучного інтелекту, викладено їх огляд та опис функціоналу, наведені приклади використання у каналах цифрового маркетингу світових брендів. Стаття містить оцінку переваг та обмежень використання таких інструментів для досягнення маркетингових цілей бізнесів, потенційні сфери інтегрування можливостей штучного інтелекту у маркетингові стратегії та канали взаємодії зі споживачами. Наведений прогноз розвитку інструментів штучного інтелекту та тренди розширення їх подальшого використання у цифровому маркетингу та потенційні можливості та виклики, пов’язані із технологічною імплементацією штучного інтелекту у комунікаційні, маркетингові та бізнес-процеси підприємств.