АПСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(40)

Ключові слова:

дестинація, стратегія, туризм, стратегічне планування, розвиток туристичного регіону

Анотація

Основною метою інтеграційних взаємодій у сфері туризму, які мають здійснюватися є системний розвиток туристичної дестинації. Формування конкурентних бізнес-стратегій інтеграційної взаємодії у розвитку дестинації має бути спрямоване на підвищення туристичної привабливості туристичних суб'єктів та створення сприятливих умов для розвитку туристичного бізнесу, що можливе лише за підтримки органів регіональної влади. Маркетинговий підхід розширює уявлення про дестинації як про територію, вона існує не тільки фізично, а й ментально у свідомості реальних і потенційних туристів. В роботі аналізуються основні фази побудови стратегії позиціонування туристичної дестинації та очікувані результати по кожній фазі. Досліджено критерії конкурентоспроможності стратегії позиціонування туристичної дестинації.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.08.2024

Як цитувати

КАЛІНІЧЕНКО, С., & АВРЯТА, А. (2024). АПСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ. Development Service Industry Management, (3), 268–272. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(40)

Номер

Розділ

Статті