СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ У МІЖНАРОДНІ МАРКЕТИНГОВІ МЕРЕЖІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Володимир СЄРОВ Інститут тваринництва Національної академії аграрних наук України
  • Вікторія ПИСЬМАК Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0002-6148-1712

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(42)

Ключові слова:

експорт, імпорт, інтеграція, стратегія, мережі збуту, конкурентоспроможність, розвиток

Анотація

На сучасному глобальному ринку інтеграція сільськогосподарських підприємств у міжнародні маркетингові мережі є не просто перевагою; це важливо для сталого зростання та конкурентоспроможності. Для ефективного досягнення такої інтеграції можна застосувати кілька стратегічних підходів, кожен з яких адаптований до вирішення унікальних проблем і можливостей, з якими стикаються сільськогосподарські виробники. Інтеграція сільськогосподарських підприємств у міжнародні маркетингові мережі вимагає багатогранного підходу, який охоплює регуляторну обізнаність, брендинг, стратегічне партнерство, залучення цифрових технологій, нарощування потенціалу та інновації. Впроваджуючи ці стратегії, виробники сільськогосподарської продукції можуть не тільки посилити свою присутність на ринку, але й сприяти стійкості та стійкості глобальної продовольчої системи. Ефективна зовнішньоекономічна діяльність українських аграрних підприємств сприятиме зміцненню їх конкурентних позицій на глобальних ринках, оптимізації структури експорту та імпорту. Оскільки експорт сільськогосподарської продукції є основним напрямом, визначальним зростання АПК країни, розвитку експортної діяльності підприємств АПК необхідно приділяти особливу увагу. Разом з новими можливостями в умовах сучасних викликів для підприємств виникають і відповідні ризики об'єктивної оцінки різних факторів внутрішньої та зовнішнього середовища підприємства, визначення конкурентних переваг, виявленні потенційних можливостей та загроз. За допомогою розробки та реалізації стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки як комплексного плану досягненню поставлених цілей розвитку у довгостроковій перспективі, що включає відповідні шляхи та засоби Розробка стратегії є складним процесом від ефективності якого залежить успіх виходу підприємства на зовнішні ринки. Інтеграція аграрних підприємств у міжнародні маркетингові мережі збуту продукції є ключовим елементом підвищення їх конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку. Використання ефективних стратегій дозволяє адаптуватися до вимог глобального ринку, розширювати експортний потенціал та формувати позитивний імідж української аграрної продукції на міжнародному рівні.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.08.2024

Як цитувати

СЄРОВ, В., & ПИСЬМАК, В. (2024). СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ У МІЖНАРОДНІ МАРКЕТИНГОВІ МЕРЕЖІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ. Development Service Industry Management, (3), 280–285. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(42)

Номер

Розділ

Статті