ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Катерина ГАРБАЖІЙ Одеський національний технологічний університет https://orcid.org/0009-0001-3059-3623
  • Іван КАЙТАНСЬКИЙ Миколаївська філія ПВНЗ «Європейський університет» https://orcid.org/0009-0008-1322-0842
  • Тетяна БЛИЗНЮК Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0002-8291-4150
  • Олександра СІЛАЄВА Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(17)

Ключові слова:

імідж, підприємство, сфера послуг, підприємство сфери послуг, формування іміджу, позитивний імідж підприємства

Анотація

В сучасних умовах конкуренції, формування позитивного іміджу підприємства стає ключовим фактором успіху в будь-якій галузі, зокрема, у сфері послуг. Позитивний імідж підприємства допомагає збільшити його конкурентоспроможність, залучити нових клієнтів та зберегти старих, підвищити рівень довіри до компанії та підвищити її доходи.

Формування іміджу підприємства сфери послуг є надзвичайно важливим елементом його успіху. Імідж підприємства визначається сприйняттям клієнтами його товарів та послуг, а також уявленням про компанію в цілому. Сфера послуг має свої особливості, оскільки вона вимагає безперервного взаємодії з клієнтами та постійного покращення якості послуг, щоб задовольняти їхні потреби та очікування. Створення іміджу - питання стратегічного планування діяльності компанії. Привабливий імідж фірми може працювати довгі роки і підтримувати підприємство у важких обставинах. Тому при формуванні іміджу слід спиратися (в основному) на ті поняття і матеріальні об'єкти, які асоціюються у споживачів з вічними цінностями життя. Імідж підприємства визначається сукупністю характеристик, що дають уявлення про його діяльність. Для іміджу важлива не сама характеристика, а те уявлення, яке можна створити про неї професійними засобами і яке забезпечить організації позитивний імідж.

Актуальність дослідження теми формування іміджу підприємств сфери послуг має практичну значущість, оскільки результати дослідження можуть бути використані підприємствами для покращення їхньої репутації та збільшення задоволеності клієнтів.

Крім того, важливим аспектом дослідження є аналіз тенденцій формування іміджу в сфері послуг, зокрема з урахуванням сучасних інтернет-технологій та соціальних мереж.

Також актуальним залишається визначення специфіки формування іміджу підприємств сфери послуг, з огляду на їх особливості, наприклад, індивідуальний підхід до кожного клієнта, якість та ефективність обслуговування, інноваційність та конкурентоспроможність.

У статті розкрито значення іміджу для підприємства, яке надає послуги, і його вплив на конкурентоспроможність та ефективність діяльності. Імідж підприємства виступає як один з інструментів досягнення стратегічних цілей організації, що торкаються основних сторін її діяльності та орієнтовані на перспективу.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.08.2024

Як цитувати

ГАРБАЖІЙ, К., КАЙТАНСЬКИЙ, І., БЛИЗНЮК, Т., & СІЛАЄВА, О. (2024). ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ. Development Service Industry Management, (3), 114–120. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(17)

Номер

Розділ

Статті