Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Про нас
Про журнал
Тематика журналу
Редакційний штат
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Редакційний процес рецензування
Заява про конфіденційність
Подання
Заява про відкритий доступ
Авторські права та рецензування
Реквізити на оплату
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2025): Development Service Industry Management
№ 2 (2025): Development Service Industry Management
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-10
Опубліковано:
15.05.2025
Весь випуск
PDF (Титульний файл)
Статті
МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ: НОВІ АСПЕКТИ В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ МАЛИМ БІЗНЕСОМ
Володимир КОРОЛЬ
8-15
PDF
ПРОЦЕСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Алла КРАЄВСЬКА, Євген ЯБЛОНСЬКИЙ
16-21
PDF
ФОРМАЛЬНІ СЦЕНАРІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Олег АЛЕКСІЄНКО, Сергій МАТЮХ
22-28
PDF
ЄВОЛЮЦІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Андрій КІЗІЛОВ
29-35
PDF
AGILE БЮДЖЕТУВАННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ, ЯК МАЙСТЕРНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ ГНУЧКОСТІ
Наталія КАРВАЦКА, Олена САВЧЕНКО
36-42
PDF
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ СТІЙКІСТЮ: ОСОБЛИВОСТІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Уляна ІВАНЮК, Ярослав ХАМАР
43-47
PDF
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ АНАЛІТИКИ КРИПТОВАЛЮТ
Світлана ЯРЕМКО, Людмила БОНДАРЧУК, Сергій ДЕМЕНТЬЄВ
48-54
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ В УМОВАХ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Вікторія ШЕЛУДЬКО
55-63
PDF
АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДОХОДНІСТЮ ГОТЕЛІВ
Тетяна КАЛАЙТАН, Богдан БАТЮК, Олег ГРИМАК
64-72
PDF
СУЧАСНІ МОДЕЛІ ГОСТИННОСТІ У МІЖНАРОДНОМУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Роман КОРСАК
73-78
PDF
ДІАГНОСТИКА УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ КЕРІВНИКІВ: ФОКУС НА ВЗАЄМОДІЇ З ПІДЛЕГЛИМИ
Андрій ПОЧТОВЮК, Марина БІЛИК
79-84
PDF
ФУНКЦІЯ МОТИВАЦІЇ В УПРАВЛІННІ УБЕЗПЕЧЕННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ
Василь ЛУТЮК, Наталія ГАВЛОВСЬКА, Євгеній РУДНІЧЕНКО
85-94
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Сергій КОРБУТ
95-105
PDF
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ
Наталія ПАНЬКІВ, Данило СНЯДАНКО
106-119
PDF
ВПЛИВ «ІТ» ТА СУЧАСНОГО УСТАТКУВАННЯ НА ТЕХНОЛОГІЮ ПРОДУКЦІЇ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НАССР
Роман КОРСАК, Тетяна ГУШТАН, Іван ГОДЯ
120-125
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Борис ГІЛЬ
126-134
PDF
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Дмитро МОСКОВЕЦЬ
135-141
PDF
СИНЕРГІЯ AGILE-ПІДХОДУ ТА LOW-CODE ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ АДАПТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ДО КРИЗОВИХ УМОВ
Володимир ШЕВЧЕНКО
142-148
PDF
ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ЗМІЦНЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Віталій СЕВОСТ’ЯНОВ
149-157
PDF
ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В БІЗНЕСІ
Ірина МАКОВЕЦЬКА
158-163
PDF
ШІ-ІНФЛЮЕНСЕРИ ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ
Катерина ПОГОРЕЛОВА
164-175
PDF
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ БІЗНЕСУ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
Юлія ЛАЗАРЕНКО, Дар’я КОВАЛЕНКО
176-184
PDF
ВПЛИВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ НА РОЗВИТОК СТРАТЕГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
Галина БОЙКІВСЬКА, Дмитро ЛУЧКО, Павло ГОРДОН
185-190
PDF
ІННОВАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ НАПОВНЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ В СФЕРІ ПОСЛУГ
Валентина СТАДНИК, Віталій ЙОХНА, Віталій ЛЮБКА
191-197
PDF
ТУРИСТИЧНА СФЕРА, ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ ТА ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ: ТРАКТУВАННЯ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОНЯТЬ
Юлія БОНДАРЕНКО, Ігор КУЛИНЯК, Павло СОРОКОВИЙ
198-206
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ
Наталія ГІРЕНКО, Дмитро КРАМАРЕНКО
207-213
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ «ДОЗВІЛЛЯ» ТА «ІВЕНТ» У КОНТЕКСТІ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ольга РАДІОНОВА, Ірина ПИСАРЕВА, Владислав СИЧОВ
214-217
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОДОРОЖЕЙ НА МЕНТАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЛЮДИНИ З ВИКОРИСТАННЯМ БІОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ (НА ПРИКЛАДІ ВІДОМИХ ІСТОРИЧНИХ ПОСТАТЕЙ)
Олена ЗЕЛЕНСЬКА, Наталія АЛЄШУГІНА, Олена ГОНТА
218-224
PDF
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ РІШЕНЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Андрій ЗИМА
225-232
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НАССР У ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Роман КОРСАК, Тетяна ГУШТАН
233-238
PDF
НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Олена ПАРШИНА, Наталія НЕБАБА, Максим КОРНЄЄВ, Олександр СТАХІВ, Сергій ВЕСНІН
239-244
PDF
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ СПОЖИВЧИХ ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРІОРИТЕТИ РЕАЛІЗАЦІЇ
Руслан АВГУСТИН, Ірина ДЕМКІВ, Юрій ГАЛЮЛЬКО
245-250
PDF
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА
Ольга РУДАЧЕНКО, Валентина ПРАСОЛ, Павло БАЖАНОВ
251-256
PDF
ФОРМУВАННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Марина РЯБЕНЬКА, Валентина ПОСТОВА, Ірина МАЗУРКЕВИЧ
257-265
PDF
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Олександр КРАСОВСЬКИЙ, Валентина СТАДНИК
266-272
PDF
ВПЛИВ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ НА АКТИВІЗАЦІЮ ТУРИЗМУ У СХІДНІЙ СЛОВАЧЧИНІ
Андрій МОЦА
273-279
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТРАНСФЕРТНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Олена ЧУКУРНА, Людмила ГАЛАН, Наталія КАЛУГІНА
280-287
PDF (English)
УПРАВЛІНСЬКІ ПАТЕРНИ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я: МОДЕЛІ ЕФЕКТИВНОГО ПАРТНЕРСТВА
Тетяна ШЕСТАКОВСЬКА
288-293
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю
Google
Прапор