ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТРАНСФЕРТНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-10(37)

Ключові слова:

трансфертне ціноутворення, глобалізація, система маркетингу, маркетингове ціноутворення

Анотація

Основна мета статті полягає в дослідженні еволюції теоретичних та методологічних підходів до трансфертного ціноутворення у контексті маркетингу. В умовах постійної трансформації економіки та технологічних змін процеси ціноутворення також зазнають змін під дією низки економічних, зокрема глобалізаційних, чинників. Тому виникає потреба в комплексному науковому аналізі змін у підходах до трансфертного ціноутворення та у визначенні глобалізаційних впливів, що формують його сучасні засади.

Методологія дослідження базується на поєднанні загальнофілософських, спеціальних і міждисциплінарних методів, а також ключових наукових підходів – системного та ситуаційного. Серед загальнонаукових інструментів використано аналіз і синтез для дослідження впливу глобалізаційних тенденцій на зміну концепції трансфертного ціноутворення у маркетинговій системі. Метод теоретичного узагальнення застосовано з метою класифікації глобалізаційних чинників, що формують цю концепцію.

Наукова новизна отриманих результатів полягає в обґрунтуванні та доведенні, що трансфертне ціноутворення в умовах глобалізації набуває принципових ознак маркетингового підходу щодо ціноутворення. Доведено, що методичні підходи трансфертного ціноутворення відносяться до групи методів маркетингового ціноутворення.

Практична значимість отриманих результатів дослідження полягає в аналізі практичних підходів щодо використання методів трансфертного ціноутворення, формування економічного механізму трансфертного ціноутворення як частини маркетингової цінової політики, узагальнення методології трансфертного ціноутворення з врахуванням методів її законодавчого регулювання.

##submission.downloads##

Опубліковано

15.05.2025

Як цитувати

ЧУКУРНА, О., ГАЛАН, Л., & КАЛУГІНА, Н. (2025). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТРАНСФЕРТНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Development Service Industry Management, (2), 280–287. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-10(37)

Номер

Розділ

Статті