АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(17)

Ключові слова:

управління підприємствами, менеджмент організацій, конкурентоспроможність, цифрова трансформація, цифровізація, Інтернет-маркетинг

Анотація

У статті досліджується проблематика забезпечення конкурентоспроможності підприємства як його здатності перемагати в конкурентній боротьбі з іншими суб’єктами господарювання за споживачів, ринок, ресурси, інвестиції, а також можливості для подальшого поступу. Аргументовано на тому, що в сучасну епоху цифровізації та діджиталізації аспекти управління і забезпечення конкурентоспроможності підприємств та організацій набувають нових барв, підходів, а також, відповідно, механізмів та інструментів. Відтак, все більш актуальними стають аспекти Інтернет-маркетингу. Саме тому метою дослідження стало узагальнення та подальший розвиток інструментарію Інтернет-маркетингу у контексті зміцнення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації економіки та суспільства. Систематизовано й узагальнено концептуальні характеристики Інтернет-маркетингу. Ідентифіковано тенденції цифрової трансформації економіки України та визначено їх вплив на розвиток підприємств. Виявлено особливості управління Інтернет-маркетингом підприємств за цифровізації. Узагальнено інструментарій управління Інтернет-маркетингом підприємств.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

АВГУСТИН, Р., ДЕМКІВ, І., & ТРЕПЕТ, Н. (2025). АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Development Service Industry Management, (3), 113–117. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(17)

Номер

Розділ

Статті