ФАКТОРИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЗАКЛАДІВ ХАРЧОВОЇ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(8)

Ключові слова:

ресторан, якість, харчова індустрія, ресторанний бізнес, послуга, показники, параметри, фактори, споживач

Анотація

Стаття присвячена оцінюванню якості закладів харчової індустрії -  організацій ресторанного бізнесу. Оцінювання якості повинно стати невід’ємною частиною процесного менеджменту на підприємствах ресторанного бізнесу, що в свою чергу дасть можливість переорієнтації цільових критеріїв, надання нового значення функціям управління та окреслення напрямів удосконалення бізнес-процесів підприємств сфери послуг, що сприятиме втіленню їх основних бізнес-цілей.

Для огляду факторів нами проаналізовано ряд публікацій з проблематики якості ресторанного бізнесу. У низ авторитетні автори розглядають фактори впливу на якість даного сегменту бізнесу в Україні. Виокремивши дані фактори ми аналізуємо їх результат на діяльність ресторанного закладу. Окреслені загальні та специфічні, притаманні ресторанному господарству, принципи управління якістю продукту та фактори що впливають на якість, які повинні відображатися у внутрішніх стандартах обслуговування закладу.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ГРИБИК, І., СМОЛІНСЬКА, Н., & КОМАРОВСЬКИЙ, В. (2024). ФАКТОРИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЗАКЛАДІВ ХАРЧОВОЇ ІНДУСТРІЇ. Development Service Industry Management, (1), 56–65. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(8)

Номер

Розділ

Статті