ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ СХІДНОЇ КУХНІ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(18)Ключові слова:
східна кухня, ресторан, , заклади ресторанного господарстваАнотація
У статті досліджено популяризацію східної кухні в закладах ресторанного господарства. Зазначено, що східна кухня має багато особливостей, які відрізняють її від європейської. Визначено, що в Україні відбувається культурний обмін, зацікавлення способом життя та поступове насичення українського ринку продуктами зі Сходу. Все це формує запит в Україні на східну кухню, так і дає можливості створення закладів ресторанного господарства зі стравами східної кухні. Проаналізовано кількість ресторанів зі східною кухнею в Україні за містами. Зауважено, що найпопулярнішим інгредієнтом східних страв залишається креветка. Визначено, що в закладах ресторанного господарства зі східною кухнею велику увагу приділяють оформленню та подачі страв, адже це є традицією та культурою харчування східної кухні. Зроблено висновок, що заклади ресторанного господарства зі східною кухнею виступають своєрідними провідниками національного кулінарного мистецтва, національної кухні, національних традицій приготування і споживання їжі, тому роль ресторанної галузі у процесах взаємопроникнення національних культур дуже велика.