ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ХАРАКТЕРИСТИКИ І ТРЕНДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(22)

Ключові слова:

інструменти маркетингу, інструменти цифрового маркетингу, інструменти SEO, інструменти контент-маркетингу, інструменти Growth Hacking, інструменти CRM, інструменти для таргетованої та контекстної реклами, інструменти інфлюенс-маркетингу

Анотація

У статті досліджено сутність поняття «інструменти маркетингу». Під інструментами маркетингу слід розуміти набір стратегій, методів, та тактичних засобів, які підприємства використовують для досягнення своїх цілей та забезпечення успішної взаємодії зі своєю цільовою аудиторією. Наведено існуючі інструменти маркетингу, що запропоновані різними авторами. Запропоновано різновиди інструментів цифрового маркетингу та наведено їх характеристику, зокрема запропоновано їх поділяти на: інструменти SEO (інструменти пошукової оптимізації, що допомагають вдосконалювати видимість веб-сайту в результатах пошуку), інструменти контент-маркетингу (допомагають створювати, розповсюджувати та вимірювати ефективність контенту, що залучає та утримує увагу аудиторії), інструменти Growth Hacking (інструменти що сприяють збільшенню клієнтської бази, і активно використовує різні методи (інноваційні та експериментальні) для досягнення зростання бізнесу), інструменти CRM (системи управління відносинами з клієнтами, що дозволяють відстежувати та аналізувати взаємодію клієнтів з компанією), інструменти для таргетованої та контекстної реклами (допомагають підприємствам та маркетологам спрямовувати свої рекламні повідомлення на конкретну аудиторію та відповідні ситуації), інструменти інфлюенс-маркетингу або маркетингу впливу (інструменти для пошуку, співпраці та вимірювання її результатів з впливовими особами або інфлюенсерами для просування своїх товарів або послуг). До інструментів SEO належать: Google Analytics, Google Search Console, SEMrush, Ahrefs, Moz Pro, Screaming Frog SEO Spider, BuzzSumo, Rank Tracker, AccuRanker, DeepCrawl, Sitebulb. До інструментів контент-маркетингу належать: WordPress, Drupal, Joomla, Adobe Creative Suite, Hootsuite, CoSchedule, Asana, Trello, Monday.com. До інструментів Growth Hacking належать: Optimizely, HubSpot, Marketo, Hotjar, Crazy Egg, OptinMonster, Соціальні медіа (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn), Відео (YouTube, TikTok). До інструментів CRM належать: Salesforce, Zoho CRM, Microsoft Dynamics 365, Pipedrive, SugarCRM, Capsule CRM. До інструментів таргетованої та контекстної реклами належать: AspireIQ, Upfluence, Traackr, Influencity, GRIN, Emplifi, Influence.co, Famebit, Hootsuite. У статті наведено характеристику всіх вище перелічених інструментів.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

ЛІСОВСЬКИЙ, І., ГАВРИЛЮК, П., ШЕРШЕЛЮК, Д., & П’ЯТНИЧКА, М. (2023). ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ХАРАКТЕРИСТИКИ І ТРЕНДИ. Development Service Industry Management, (3), 142–147. https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(22)

Номер

Розділ

Статті