РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЯХ

Автор(и)

  • Надія ЛАПИЦЬКА Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0003-2431-4373
  • Вероніка БОЛЬШАК Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0009-0009-0189-9322

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(9)

Ключові слова:

готель, туризм, інвалідність, інклюзивне обслуговування, SWOT-аналіз

Анотація

У статті проаналізовано чинники, що впливають на фізичний та психо-емоційний стан людини. Виявлено, що велика кількість людей травмуються в наслідок дорожньо-транспортних пригод, стихійних лих, воєнних конфліктів, у ході виробничої діяльності. Все перелічене значно впливає на поширення інвалідності та вже стало проблемою ХХІ століття. З метою більш якісного обслуговування людей з особливими потребами на потужностях готельних підприємств у представленій роботі класифіковано види інвалідності. Це дає краще розуміння кожної людини залежно від інвалідності, яку вона має і, в свою чергу, спрощує організацію сервісного обслуговування. Аналіз даних показав, що готелі України в переважній більшості не готові до обслуговування людей з особливими потребами як матеріально, так і у професійному направленні. Проведений SWOT-аналіз дозволив чітко визначити переваги і можливі ризики при плануванні та організації інклюзивного обслуговування у готелях. Враховуючи результати SWOT-аналізу було встановлено, що робота над організацією інклюзивного обслуговування має довгострокові перспективи, розширює цільову аудиторію, збільшує доходи, підвищує соціальну відповідальність, репутацію та лояльність готелю. Тому було розроблено можливу модель організації інклюзивного обслуговування, охарактеризовано заходи, що доцільно застосувати на потужностях готельного підприємства для організації якісного інклюзивного простору.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

ЛАПИЦЬКА, Н., & БОЛЬШАК, В. (2025). РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЯХ. Development Service Industry Management, (3), 63–69. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(9)

Номер

Розділ

Статті