ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО ТА ВІТЧИЗНЯНОГО ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(32)

Ключові слова:

інтелектуальна власність, торглвельна марка, фірмове найменування, бренд, харчова промисловість, індустрія гостинності

Анотація

У статті наведено результати досліджень торговельної марки як об’єкту інтелектуальної власності з огляду на збільшення доходів підприємств. Нведено SWOT-аналіз значення торговельних марок в харчовій промисловості та індустрії гостинності. Визначено особливості використання торговельних марок, фірмових найменувань та брендів на вітчизняному ринку харчової продукції та індустрії гостинності. Визначено, що використання торговельних марок може сприяти їх ефективної ідентифікації у різних споживачів, зокрема у сфері гостинності. Доведено, що торговельні марки в індустрії гостинності та харчових технологіях можуть бути засобом ідентифікації та конкурентноздатності підприємств.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

ДУЛЬКА, О., ПРИБИЛЬСЬКИЙ, В., БАБИЧ, І., БОНДАР, М., & БОЙКО, П. (2025). ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО ТА ВІТЧИЗНЯНОГО ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК . Development Service Industry Management, (3), 216–221. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(32)

Номер

Розділ

Статті