МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(44)Ключові слова:
інструменти маркетингу, механізм, економічна безпека, фактори безпеки, фактори ризикуАнотація
В статті досліджено питання забезпечення економічної безпеки підприємств легкої промисловості в сучасних умовах, зокрема, авторами систематизовано фактори ризику для підприємств легкої промисловості з початком військової агресії рф. В дослідженні наголошено, що формування механізму забезпечення економічної безпеки підприємств легкої промисловості на основі використання маркетингових інструментів повинно враховувати особливості сучасного середовища функціонування підприємств легкої промисловості та специфіку їх маркетингової діяльності, які є взаємозалежними. Авторами запропоновано структурно-логічну модель механізму забезпечення економічної безпеки підприємств легкої промисловості на основі використання маркетингових інструментів.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.11.2024
Як цитувати
САМОАХ-ЧЕРЕМЕХ, Д. (2024). МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Development Service Industry Management, (4), 297–302. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(44)
Номер
Розділ
Статті