АПСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(40)Ключові слова:
дестинація, стратегія, туризм, стратегічне планування, розвиток туристичного регіонуАнотація
Основною метою інтеграційних взаємодій у сфері туризму, які мають здійснюватися є системний розвиток туристичної дестинації. Формування конкурентних бізнес-стратегій інтеграційної взаємодії у розвитку дестинації має бути спрямоване на підвищення туристичної привабливості туристичних суб'єктів та створення сприятливих умов для розвитку туристичного бізнесу, що можливе лише за підтримки органів регіональної влади. Маркетинговий підхід розширює уявлення про дестинації як про територію, вона існує не тільки фізично, а й ментально у свідомості реальних і потенційних туристів. В роботі аналізуються основні фази побудови стратегії позиціонування туристичної дестинації та очікувані результати по кожній фазі. Досліджено критерії конкурентоспроможності стратегії позиціонування туристичної дестинації.