УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ АКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ: ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(17)

Ключові слова:

інноваційна активність, інноваційна функція підприємства, менеджмент інноваційної активності, інноваційна дисфункція підприємства, механізм та ефективність управління інноваційною активністю

Анотація

Сучасні теоретичні та прикладні дослідження, що спрямовані на аналіз актуальних проблем управління інноваційною активністю українського бізнесу орієнтовані, переважно, на розкриття його галузевих аспектів і особливостей.

Підвищення інноваційної активності вітчизняних підприємств є важливим фактором досягнення цілей розвитку національної економіки у сучасний період, її післявоєнного відновлення та зростання у перспективі.

Розкриття механізму управління інноваційною активністю підприємств на основі обґрунтування її сутнісних характеристик як процесу реалізації інноваційної функції бізнесу.

Інноваційність – це сутнісна ознака бізнесу, що розкриває його спрямованість на впровадження нових ідей, технологій,  продукції (послуг), пошуки нових ринків, сфер та напрямів діяльності  та є базовою умовою досягнення високого рівня його конкурентоспроможності та ефективності. Інноваційність бізнесу є потенційною, як здатність до інноваційної діяльності у різних формах, і реалізованою, якщо його суб’єкти є інноваційно активними. Отже, ступень реалізації потенціалу інноваційності бізнесу залежить від інноваційної активності його організаційних одиниць – підприємств, що обумовлює необхідність формування та впровадження ефективної системи управління інноваційною активністю, завданням якого є трансформація потенціалу інноваційності у реальні інноваційні проєкти, програми й заходи.

Інноваційна активність підприємства є процесом реалізації інноваційної функції бізнесу, що визначає загальну спрямованість господарської системи на забезпечення розвитку бізнесу на основі інновацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.11.2024

Як цитувати

ЧЕРНЯЄВА, А., & МЕТЛА, В. (2024). УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ АКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ: ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА МЕХАНІЗМ. Development Service Industry Management, (4), 102–109. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(17)

Номер

Розділ

Статті