КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Ярослав ПРОКОПЕЦЬ Хмельницький національний університет
  • Ігор НЕСТОРИШЕН Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-0765-195X
  • Євгеній РУДНІЧЕНКО Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0002-9407-2026

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(35)

Ключові слова:

туризм, конкурентоспроможність, індустрія гостинності, готельно-ресторанна-справа

Анотація

В статті досліджено особливості забезпечення конкурентоспроможності підприємств туризму та готельно-ресторанної справи  в контексті їх взаємодії в процесі надання послуг мандрівникам. Авторами зазначено, що запорукою успіху в сучасних умовах  є розроблення інноваційних продуктів, забезпечення високого рівня сервісу та зручності для клієнтів, що робить партнерство між готелями, ресторанами та туристичними агенціями надзвичайно важливим.. Зауважено, сучасні реалії диктують високі вимоги до якості послуг та індивідуального підходу до кожного клієнта, оскільки подорожуючі все більше очікують отримати не просто проживання та харчування, а незабутні враження та емоції.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.08.2024

Як цитувати

ПРОКОПЕЦЬ, Я., НЕСТОРИШЕН, І., & РУДНІЧЕНКО, Є. (2024). КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ . Development Service Industry Management, (3), 235–238. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(35)

Номер

Розділ

Статті