КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(35)Ключові слова:
туризм, конкурентоспроможність, індустрія гостинності, готельно-ресторанна-справаАнотація
В статті досліджено особливості забезпечення конкурентоспроможності підприємств туризму та готельно-ресторанної справи в контексті їх взаємодії в процесі надання послуг мандрівникам. Авторами зазначено, що запорукою успіху в сучасних умовах є розроблення інноваційних продуктів, забезпечення високого рівня сервісу та зручності для клієнтів, що робить партнерство між готелями, ресторанами та туристичними агенціями надзвичайно важливим.. Зауважено, сучасні реалії диктують високі вимоги до якості послуг та індивідуального підходу до кожного клієнта, оскільки подорожуючі все більше очікують отримати не просто проживання та харчування, а незабутні враження та емоції.
##submission.downloads##
Опубліковано
29.08.2024
Як цитувати
ПРОКОПЕЦЬ, Я., НЕСТОРИШЕН, І., & РУДНІЧЕНКО, Є. (2024). КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ . Development Service Industry Management, (3), 235–238. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(35)
Номер
Розділ
Статті