ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНОЇ СФЕРИ: ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТРІЙ ТА СОЦІАЛЬНО-БЕЗПЕКОЗНАВЧИЙ БАЗИС

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(19)

Ключові слова:

стратегія, маркетингова стратегія, торгово-розважальний комплекс, торгово-розважальні послуги, безпека, соціальна безпека

Анотація

В сучасних умовах одним із найважливіших аспектів забезпечення ефективного функціонування підприємств торгово-розважальної сфери, а також формування позитивних результатів його фінансової діяльності є існування ефективної маркетингової стратегії, яка забезпечить високий рівень розвитку та захистить бізнес від загроз. Захист обумовлений здатністю органів управління торгово-розважальних комплексів на відповідних рівнях: забезпечити впровадження маркетингових стратегій; нейтралізувати негативний вплив кризових явищ на підприємницькі структури; сформувати адекватну систему обліку фінансових потоків і зміцнити операційну ефективність системи контролю в процесі комплексного планування маркетингової стратегі тощо. Сучасні наукові дослідження вказують на той факт, що без єдиної маркетингової системи підприємств торгово-розважальної сфери неможливо досягнути висовкого рівня фінансової результативності та забезпечення безпеки, стабілізувати економічну ситуацію, створити ефективний механізм ведення бізнесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ВІВЧАР, О., & ВІВЧАР, В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНОЇ СФЕРИ: ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТРІЙ ТА СОЦІАЛЬНО-БЕЗПЕКОЗНАВЧИЙ БАЗИС. Development Service Industry Management, (2), 126–131. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(19)

Номер

Розділ

Статті