ПОНЯТТЯ КОЛЬОРОВОЇ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ В СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(29)Ключові слова:
бізнес-аналітика, менеджмент, кольорова теорія, підприємстваАнотація
У цій статті систематизовано існуючі знання та інструменти бізнес-аналізу на основі різних теорій кольору. Метою дослідження було пошук емпіричних доказів для запропонування кольорового бізнес-символізму як відповідного аналітичного інструментарію в галузі стратегічного управління та маркетингу, поряд із різними фінансовими та економічними інструментами. Об'єктом дослідження є сучасне управління та його ключові концепції. Предметом дослідження є інструменти бізнес-аналізу на основі теорії кольору. Під час дослідження були застосовані різні маркетингові, аналітичні та статистичні інструменти, а також загальнонаукові методи, такі як вивчення, синтез та систематизація існуючих літературних джерел. Один із ключових етапів включав вивчення компаній, які працюють в Україні, різноманітні за масштабом та економічною сферою. З використанням сучасних статистичних моделей було випадковим чином відібрано декілька компаній з вибірки і докладніше їх проаналізовано. На основі аналізу та оцінки конкретних бізнес-представників в Україні були зроблені висновки щодо об'єктивної необхідності інтеграції термінології кольорового бізнес-аналізу в методики роботи сучасних менеджерів. Додатково були визначені дві області їх найбільш актуального застосування.