ВПЛИВ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ НА СПОЖИВАЦЬКІ ВПОДОБАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(5)Ключові слова:
рекламна комунікація, споживчі вподобання, масові засоби інформації, цифрова реклама, рекламні стратегії, культурний вплив, ефективність реклами, брендова лояльність, інноваційні підходиАнотація
Мета даної статті – ретельний аналіз різних каналів та методів рекламної комунікації в контексті їх впливу на сучасне суспільство. Методика. Стаття досліджує традиційні (телебачення, радіо, преса, зовнішня реклама) та цифрові (соціальні мережі, персоналізація) засоби масової інформації. Наукова новизна виявляється в докладному аналізі рекламної стратегії "Share a Coke" від The Coca-Cola Company. Результати. Результати дослідження підтверджують ключову роль реклами у формуванні споживчих вподобань та визначають її вплив на культурні та економічні аспекти сучасного життя. Наукова новизна. Наукова новизна виявляється в докладному аналізі рекламної стратегії "Share a Coke" від The Coca-Cola Company, що підкреслює ефективність інноваційних підходів. Практична значимість. Заключний висновок статті акцентує на важливості адаптації рекламних стратегій до змін у споживчих уподобаннях, підкреслюючи рекламу як стратегічний фактор взаємодії брендів із споживачами. Практична значимість полягає у можливості використання отриманих знань для покращення ефективності рекламних кампаній та зміцнення брендової лояльності.