ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СУБ’ЄКТА СФЕРИ СПОЖИВЧИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(25)Ключові слова:
соціальна відповідальність, соціально відповідальна політика, суб’єкти сфери споживчих послуг, споживчий ринок, соціальний менеджментАнотація
У статті акцентовано увагу до питань формування та реалізації суб’єктами господарювання соціально відповідальної політики. Наголошено на особливостях, а також необхідності планування та здійснення соціально відповідальних заходів суб’єктами сфери споживчих послуг. Метою дослідження визначено подальший розвиток теоретико-методичних засад управління соціальною відповідальністю суб’єктів сфери споживчих послуг. Показано зміни в напрямах здійснення соціально відповідальної політики суб’єктами сфери споживчих послуг України в умовах війни.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.03.2024
Як цитувати
АВГУСТИН, Р., & ГАЛЮЛЬКО, Ю. (2024). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СУБ’ЄКТА СФЕРИ СПОЖИВЧИХ ПОСЛУГ. Development Service Industry Management, (1), 173–177. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(25)
Номер
Розділ
Статті