ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СУБ’ЄКТА СФЕРИ СПОЖИВЧИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(25)

Ключові слова:

соціальна відповідальність, соціально відповідальна політика, суб’єкти сфери споживчих послуг, споживчий ринок, соціальний менеджмент

Анотація

У статті акцентовано увагу до питань формування та реалізації суб’єктами господарювання соціально відповідальної політики. Наголошено на особливостях, а також необхідності планування та здійснення соціально відповідальних заходів суб’єктами сфери споживчих послуг. Метою дослідження визначено подальший розвиток теоретико-методичних засад управління соціальною відповідальністю суб’єктів сфери споживчих послуг. Показано зміни в напрямах здійснення соціально відповідальної політики суб’єктами сфери споживчих послуг України в умовах війни.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

АВГУСТИН, Р., & ГАЛЮЛЬКО, Ю. (2024). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СУБ’ЄКТА СФЕРИ СПОЖИВЧИХ ПОСЛУГ. Development Service Industry Management, (1), 173–177. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(25)

Номер

Розділ

Статті