ІНТЕГРАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-11(41)Ключові слова:
маркетингові стратегії, логістична система, логістичні ланцюги, стимули інтеграції, стратегії охоплення споживачів, стратегії охоплення ринку, стратегії залучення посередників, модель формування маркетингової стратегії збутуАнотація
У статті розглянуто проблему інтеграції маркетингових стратегій у формування логістичних ланцюгів підприємства. Обґрунтовано необхідність стратегічного поєднання маркетингової і логістичної діяльності з метою досягнення синергії у функціонуванні збутової системи підприємства. Проаналізовано стимули до інтеграції маркетингових стратегій у логістичні ланцюги: підвищення конкурентоспроможності за рахунок орієнтації на споживача; оптимізація логістичних витрат; зменшення ризиків, пов’язаних із дисбалансом попиту та пропозиції; скорочення логістичних циклів шляхом раціоналізації маршрутів і графіків поставок; формування стабільних і передбачуваних каналів розподілу продукції. Розглянуто структуру збутових стратегій, яка охоплює вибір типу ринкового охоплення, визначення цільових сегментів, а також стратегії залучення посередників. Запропоновано модель формування маркетингової стратегії збуту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна САВЧЕНКО, Роман ЗАГОРА, Вадим ОСТРІКОВ, Роман ЦИКАЛЮК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

