DIGITAL-МАРКЕТИНГ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ, ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ONLINE-БІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(1)

Ключові слова:

digital-маркетинг, online-бізнес, штучний інтелект, діджиталізація, стрімінгові платформи, контент, глобалізація, експансія, блокчейн-технології, інбаунд-маркетинг

Анотація

У статті розглянуто останні тенденції у сфері digital-маркетингу та охарактеризовано вектори розвитку і стратегії просування, що забезпечують успішний розвиток online-бізнесу в еру цифрових технологій.

Дослідження присвячене аналізу актуальних тенденцій у сфері digital-маркетингу, визначенню ключових векторів розвитку цього сегменту та розгляду сучасних стратегій просування для ефективного управління online-бізнесом. Зокрема, дослідження охоплює широкий спектр питань, включаючи розширення використання штучного інтелекту та машинного навчання у розробці та впровадженні маркетингових стратегій, адаптацію відео-маркетингу та стрімінгових платформ до нових умов швидко розвиваючого діджиталізованого суспільства, а також впровадження інтерактивних контент-форматів.

Було детально розглянуто глобальні тенденції, такі як глобалізація та міжнародна експансія, важливість мобільного маркетингу та адаптація до новітніх мобільних технологій, а також використання персоналізації та аналізу даних для створення індивідуальних стратегій. Зокрема, освітлюється роль блокчейн-технологій у забезпеченні безпеки та прозорості у digital-маркетингу.

Надано комплексний погляд на різноманітні підходи до просування бізнесу в інтернеті, включаючи інбаунд-маркетинг для привертання цільової аудиторії, використання соціальних мереж для збільшення впливу, оптимізацію платних рекламних кампаній та важливість аналітики для постійного вдосконалення стратегій та визначення показників ефективності.

Зроблено висновок про необхідність постійного апгрейду маркетингових стратегій у зв'язку із швидкозмінюваним цифровим середовищем та визначено ключові аспекти, які можуть служити підґрунтям для подальших досліджень та практичного застосування в галузі digital-маркетингу.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

КИРИЧЕНКО, Н., & АЛЄЩЕНКО, Л. (2024). DIGITAL-МАРКЕТИНГ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ, ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ONLINE-БІЗНЕСУ. Development Service Industry Management, (1), 8–15. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(1)

Номер

Розділ

Статті