ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: НОВІ ВИКЛИКИ І МОЖЛИВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2023-4(18)Ключові слова:
цифровізація, цифрова трансформація, підприємства, конкурентоспроможність, управління, нові виклики та загрозиАнотація
У статті об’єктом дослідження слугують процеси цифрової трансформації економіки і суспільства, тренди й наслідки, які їх супроводжують, включно зі викликами і новими можливостями, які з’являються перед підприємствами в таких умовах. Наголос робиться на проблематиці менеджменту та забезпечення конкурентоспроможності бізнесу на тлі всеохоплюючої цифровізації економічних відносин. Метою дослідження визначено ідентифікацію нових викликів і можливостей цифровізації, а також обґрунтування інструментів та засобів забезпечення конкурентоспроможності підприємств у середовищі цифрової трансформації економіки. Визначено напрями та засоби зміцнення конкурентних позицій підприємств зі застосуванням цифрових інструментів, а також з урахуванням викликів і загроз цифровізації.