РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ ЗІ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2023-4(7)Ключові слова:
менеджмент, економіка підприємства, управління підприємствами, торговельний бізнес, місцевий економічний розвиток, регулювання, інструментарій політики, цифровий маркетингАнотація
У дослідженні наголошується на актуальності публічної політики забезпечення місцевого економічного розвитку. Робиться акцент на стимулюванні розвитку підприємств торгівлі, а в якості інструментарію активізації таких процесів розглядаються можливості цифрового маркетингу. На таких засадах метою дослідження обрано удосконалення методико-прикладних засад політики розвитку підприємств торгівлі на місцевому рівні зі застосуванням інструментарію цифрового маркетингу. Показано, що торгівля, як і цифровий маркетинг вітчизняних торговельних підприємств на місцевому рівні на разі не вельми розвинені й поширені, що доводить існування потреби в подальшому вдосконаленні практик формування інструментів стимулювання розвитку підприємств торгівлі на місцевому рівні, включно зі застосуванням в таких цілях засобів цифровізації, цифрових відносин і комунікацій. Визначено засоби політики стимулювання розвитку підприємств торгівлі на місцевому рівні, а також застосування в таких цілях інструментів цифрового маркетингу.