РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ ЗІ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Юрій КРАВЧИК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0002-2780-5605
  • Вадим ТКАЧУК Хмельницький національний університет
  • Денис СОЛОМКО Хмельницький національний університет
  • Максим ІВАНОВ Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-4456-7562

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2023-4(7)

Ключові слова:

менеджмент, економіка підприємства, управління підприємствами, торговельний бізнес, місцевий економічний розвиток, регулювання, інструментарій політики, цифровий маркетинг

Анотація

У дослідженні наголошується на актуальності публічної політики забезпечення місцевого економічного розвитку. Робиться акцент на стимулюванні розвитку підприємств торгівлі, а в якості інструментарію активізації таких процесів розглядаються можливості цифрового маркетингу. На таких засадах метою дослідження обрано удосконалення методико-прикладних засад політики розвитку підприємств торгівлі на місцевому рівні зі застосуванням інструментарію цифрового маркетингу. Показано, що торгівля, як і цифровий маркетинг вітчизняних торговельних підприємств на місцевому рівні на разі не вельми розвинені й поширені, що доводить існування потреби в подальшому вдосконаленні практик формування інструментів стимулювання розвитку підприємств торгівлі на місцевому рівні, включно зі застосуванням в таких цілях засобів цифровізації, цифрових відносин і комунікацій. Визначено засоби політики стимулювання розвитку підприємств торгівлі на місцевому рівні, а також застосування в таких цілях інструментів цифрового маркетингу.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

КРАВЧИК, Ю., ТКАЧУК, В., СОЛОМКО, Д., & ІВАНОВ, М. (2023). РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ ЗІ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ. Development Service Industry Management, (4), 48–53. https://doi.org/10.31891/dsim-2023-4(7)

Номер

Розділ

Статті