КОНЦЕПТУАЛЬНА СТРУКТУРА СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ СПОЖИВЧИМИ ТОВАРАМИ ТА ПОСЛУГАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2023-4(4)

Ключові слова:

внутрішня торгівля, споживчі товари та послуги, державне управління, внутрішній ринок

Анотація

Встановлено, що метою функціонування внутрішньої торгівлі є ефективна й повноцінна реалізація функцій торгівлі в системі національної економіки, зокрема щодо забезпечення процесів обміну товарів та послуг на гроші / інший еквівалент вираження їх вартості або ціни), задоволення економічних інтересів продавців у збуті продукції (товарів, послуг) та потреб покупців і кінцевих споживачів у товарах (послугах), зростання внутрішнього виробництва та нарощення місткості внутрішнього ринку, реалізація соціальних завдань. Запропоновано систему внутрішньої торгівлі товарами та послугами розділяти на дві підсистеми – (1) умовно «структурно-статична» (галузево-секторальна підсистема, що складається з елементів функціонального, організаційного, соціального та територіального блоків) та (2) «функціонально-динамічна» (регулювання розвитку з елементами інституційних, середовищних та ресурсних умов господарювання в сфері торгівлі, стратегічного та оперативного інструментарію управління, очікуваними результатами та критеріями перевірки їх досягнення).

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

КАЧАН, О. (2023). КОНЦЕПТУАЛЬНА СТРУКТУРА СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ СПОЖИВЧИМИ ТОВАРАМИ ТА ПОСЛУГАМИ. Development Service Industry Management, (4), 29–33. https://doi.org/10.31891/dsim-2023-4(4)

Номер

Розділ

Статті