СТРАТЕГІЧНІ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-12(27)Ключові слова:
стратегічні бренд-комунікації, організаційно-управлінський розвиток, бренд-менеджмент, управлінські моделіАнотація
У статті досліджено сутність та стратегічну роль бренд-комунікацій у системі організаційно-управлінського розвитку суб’єктів підприємницької діяльності. Обґрунтовано актуальність проблематики в умовах цифровізації, глобальної конкуренції та кризових викликів для українських компаній. На основі аналізу сучасних зарубіжних та вітчизняних публікацій узагальнено наукові підходи до визначення функцій і механізмів стратегічних бренд-комунікацій. Запропоновано авторське трактування бренд-комунікацій як інтегрованого комплексу управлінських процесів, що поєднують зовнішні та внутрішні аспекти діяльності підприємства. Виокремлено три рівні їхнього впливу: зовнішній (ринковий), внутрішній (організаційний) та управлінський (стратегічний). Показано зв’язок бренд-комунікацій із сучасними управлінськими моделями (Balanced Scorecard, Agile), Окреслено роль бренд-комунікацій як каталізатора інноваційного розвитку, управління змінами та формування довгострокової вартості підприємства. Практичне значення дослідження полягає в можливості використання запропонованих підходів для формування стратегічних комунікаційних політик українських компаній в умовах воєнних та посткризових трансформацій
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна НАЗАРЧУК , Ніла ТЮРІНА , Сергій БУЦЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

