РОЗВИТОК ТУРИЗМУ ТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ В КОНТЕКСТІ ЗАХИСТУ ІСТОРИЧНОЇ СПАДЩИНИ: ЗБАЛАНСУВАННЯ ІНТЕРЕСІВ БІЗНЕСУ ТА КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ГРОМАДИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-12(14)Ключові слова:
туризм, сфера гостинності, захист історичної спадщини, дизайн-код вулиці, франшизаАнотація
В статті зазначено, що розвиток туризму та сфери гостинності в сучасних умовах потребує пошуку балансу між економічними інтересами бізнесу та збереженням історико-культурної спадщини, що становить основу ідентичності місцевих громад. Авторами підкреслено, що збалансування інтересів бізнесу та територіальної громади щодо збереження культурної ідентичності дає змогу створювати сталий туристичний продукт, який одночасно створює передумови для генерування доходів і зберігання унікальності місць. На прикладі Ужгорода та Хмельницького узагальнено два полюси впровадження SDG 11 у туризмі. Наголошено, що одним із найбільш ефективних інструментів реалізації підходу у практиці управління історичними локаціями є так званий «дизайн-код вулиці»,. Також, авторами узагальнено приклади збалансування між захистом історичної спадщини та комерційними/франшизними вимогами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ігор ЖУРБА, Наталія СТРЕЛЬБІЦЬКА, Руслана ЖОВТАНІ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

