ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УПРАВЛІННІ ЦИФРОВИМИ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-12(12)

Ключові слова:

: штучний інтелект, маркетингові комунікації, спортивні організації, цифровий маркетинг, smart bidding, чат-бот, генеративний штучний інтелект, CRM

Анотація

У статті розглянуто застосування інструментів штучного інтелекту в управлінні цифровими маркетинговими комунікаціями спортивних організацій. Показано, що на тлі зростання конкуренції між видами спорту та індустрією розваг саме якість цифрових комунікацій, персоналізація та робота з даними стають критичними для набору, іміджу й залучення партнерів. Узагальнено та систематизовано інструменти штучного інтелекту за функціональними блоками: збір даних та формування аналітичних звітів; генерація контенту (тексти, зображення, відео); реклама і таргетинг; комунікації та сервіс, моніторинг репутації. У статті представлено результати впровадження інструментів штучного інтелекту в маркетингові комунікації спортивного клубу «Львівські Леви», що охоплювали створення контенту, оптимізацію реклами та автоматизацію взаємодії з клієнтами. Апробація показала приріст заявок і зарахувань, зростання активності в соцмережах та зниження вартості залучення спортсмена, що підтверджує практичну доцільність інтеграції ШІ-рішень.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.11.2025

Як цитувати

КУЛИНЯК , І., & ІВАНИЦЬКИЙ , Н. (2025). ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УПРАВЛІННІ ЦИФРОВИМИ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Development Service Industry Management, (4), 88–94. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-12(12)

Номер

Розділ

Статті