ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УПРАВЛІННІ ЦИФРОВИМИ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-12(12)Ключові слова:
: штучний інтелект, маркетингові комунікації, спортивні організації, цифровий маркетинг, smart bidding, чат-бот, генеративний штучний інтелект, CRMАнотація
У статті розглянуто застосування інструментів штучного інтелекту в управлінні цифровими маркетинговими комунікаціями спортивних організацій. Показано, що на тлі зростання конкуренції між видами спорту та індустрією розваг саме якість цифрових комунікацій, персоналізація та робота з даними стають критичними для набору, іміджу й залучення партнерів. Узагальнено та систематизовано інструменти штучного інтелекту за функціональними блоками: збір даних та формування аналітичних звітів; генерація контенту (тексти, зображення, відео); реклама і таргетинг; комунікації та сервіс, моніторинг репутації. У статті представлено результати впровадження інструментів штучного інтелекту в маркетингові комунікації спортивного клубу «Львівські Леви», що охоплювали створення контенту, оптимізацію реклами та автоматизацію взаємодії з клієнтами. Апробація показала приріст заявок і зарахувань, зростання активності в соцмережах та зниження вартості залучення спортсмена, що підтверджує практичну доцільність інтеграції ШІ-рішень.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ігор КУЛИНЯК , Назарій ІВАНИЦЬКИЙ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

