PRIVATE LABEL ПРОДУКТОВОГО РИТЕЙЛУ: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-12(7)Ключові слова:
Private Label, вітчизняний ритейл, мотиви споживачів, тренди Private Label, продуктовий ритейлАнотація
У статті досліджено Private Label вітчизняного продуктового ритейлу, його тренди та перспективи розвитку. Метою статті є визначення мотивів, які рухають споживачами при прийнятті рішення про купівлю товарів Private Label, а також окреслення сучасних трендів Private Label вітчизняного продуктового ритейлу та напрями перспектив щодо їх розвитку. Було розглянуто Private Label п’яти найбільших продуктових ритейлів України, наведено назви їх основних Private Label, визначено власний фокус та особливості асортиментного портфелю Private Label, який відповідає їхньому основному формату та цільовій аудиторії. Наведено групи мотивів, які спонукають споживачів обирати товари Private Label ритейлу. Зважаючи на визначені групи мотивів споживачів до купівлі Private Label ритейлу та особливості основного фокусу найбільш значущих гравців вітчизняного ринку було визначено тренди, які на зараз є актуальними, а також матимуть тенденцію до стрімкого розвитку. Запропоновано напрямки щодо розвитку Private Label у вітчизняному ритейлі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Оксана ДАНКЕЄВА, Лариса СТРАШИНСЬКА, Людмила ЗАКРЕВСЬКА

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

