ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД У РОЗВИТКУ ТА ПРОСУВАННІ ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(6)Ключові слова:
діловий туризм, різновиди ділового туризму, фактори розвитку, значення ділового туризму, вплив на туристичну галузь, світовий ринок ділового туризму, тенденції розвитку, ресурси розвитку в Україні, туристичний бізнес, організація та функціонування, проблеми розвитку ділового туризму в Європі, перспективи розвитку, залучення європейського досвіду, туристична сфера УкраїниАнотація
У статті проаналізовано розвиток та просування ділового туризму в Україні. Проаналізовано досвід європейських країн. В наш час у сфері туризму все більшої актуальності набуває діловий чи бізнес-туризм. Такий вид туризму дозволяє знаходити потрібні зв'язки, набувати важливих знань, безцінного досвіду та навичок, необхідних для розвитку та зростання бізнесу, підвищує рівень кваліфікації та професіоналізму. Діловий туризм — вид сучасного туризму, що швидко розвивається. Розвиток ділового туризму характеризується все більшою зацікавленістю ділових людей з усього світу Україною. Це один з перспективних та прибуткових видів туризму. Світова глобалізація ставить завдання з підвищення конкурентоспроможності та визначення нових пріоритетів розвитку економіки в туристичній сфері. На сьогоднішній день туризм динамічно розвивається і, діловий туризм зокрема, та становиться основною сферою світової економіки. Україна не є виключенням в участі глобалізаційних процесів, тому є потреба досліджувати міжнародний туризм.
В Україні бізнес-туризм почав розвиватися досить швидко і досягнув високого рівня. На сьогоднішній день у країні є багато гідних місць для проведення ділових зустрічей та заходів будь-якого масштабу та рівня. Це стандартні та нестандартні локації різної місткості для всіх видів ділових заходів, різних можливостей та бюджетів.
В Україні бізнес-туризм почав розвиватися досить швидко і досягнув високого рівня. На сьогоднішній день у країні є багато гідних місць для проведення ділових зустрічей та заходів будь-якого масштабу та рівня. Це стандартні та нестандартні локації різної місткості для всіх видів ділових заходів, різних можливостей та бюджетів. Створено в країні та необхідну інфраструктуру для ділового туризму: у всіх регіонах країни розвинена спеціалізована готельна база, що дає можливість обрати бізнес-готель потрібної категорії, з місткістю різної кількості учасників та обладнаний усім необхідним для продуктивної роботи та повноцінного відпочинку; широкий вибір виставкових комплексів та конференц-залів із новітнім технічним обладнанням, розрахованих на різну кількість відвідувачів; сучасні технології дають можливість діловій людині вести бізнес незалежно від її місцезнаходження; діють міжнародні електронні платіжні системи; щорічно в країні відбуваються тисячі міжнародних, всеукраїнських та регіональних виставок, що охоплюють усі сфери життєдіяльності людини.