АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(49)Ключові слова:
бізнес, підприємство, суб’єкт господарювання, управління, бізнес-процеси, бізнес-планування, готельно-ресторанна справа, розвитокАнотація
У статі напрацьовано комплекс рішень і пропозицій, що стосуються управління розвитком суб’єктів готельно-ресторанної справи. Вказано, що готельно-ресторанний бізнес (створення та розвиток його об’єктів) потребує свого ретельного планування, особливо зі застосуванням такого його інструмента, як бізнес-планування. Відтак, метою дослідження визначено узагальнення та подальший розвиток методико-прикладних положень і аспектів бізнес-планування розвитку суб’єктів готельно-ресторанної справи. Аргументовано, що застосування бізнес-планування дозволяє спланувати всі аспекти майбутнього бізнесу, відповідно, організувати його з оптимальними часовими і фінансовими витратами, передбачити виклики, ризики і загрози та реалізувати своєчасні заходи з їх недопущення і нівелювання. Проте, засоби бізнес-планування слід використовувати й опісля створення та вже певного етапу розвитку суб’єкта господарювання. Саме тому надано характеристику практики застосування бізнес-планування, зокрема стратегічного планування розвитку бізнес-одиниці, досліджуваного в статті підприємства готельно-ресторанної справи. Застосовано SWOT-аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища суб’єктів готельно-ресторанної справи. Напрацьовано методологічні аспекти моделювання обсягів господарської діяльності при бізнес-плануванні розвитку підприємства. Вказано на чинники, які слід враховувати під час бізнес-планування розвитку суб’єктів готельно-ресторанної справи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 В’ячеслав ДЖЕДЖУЛА, Ірина ЄПІФАНОВА, Людмила ТКАЧУК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.