ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(48)

Ключові слова:

крос-культурна компетентність, менеджер, стратегічний ресурс, трирівнева модель CQ, культурний інтелект, CQS-Short, KPI, глобалізація, управління підприємством

Анотація

У статті обґрунтовано роль крос-культурної компетентності менеджера як стратегічного ресурсу підприємства в умовах глобалізації. Проаналізовано сучасні теоретичні підходи до культурного інтелекту (CI) та ідентифіковано ключові проблеми: відсутність галузевих показників, обмеженість інтерактивних навчальних платформ та недостатню інтеграцію CQ-оцінок у системи управління продуктивністю. Висвітлено дослідження що підтверджують необхідність локалізації крос-культурних інструментів.
Сформовано трирівневу галузеву модель CQ (макрорівень – нормативно-правові вимоги; мезорівень – галузеві практики; мікрорівень – внутрішня культура організації) і скорочену шкалу CQS-Short із 12 запитань для оперативної діагностики мотиваційних, когнітивних та поведінкових складових CQ.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.02.2025

Як цитувати

СТРЕЛЕЦЬКИЙ, В. (2025). ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ. Development Service Industry Management, (1), 349–353. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(48)

Номер

Розділ

Статті