КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОСИЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНОГО СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(42)Ключові слова:
мотивація, креативний менеджмент, матеріальне стимулювання, персонал, праця, продуктивність, ефективність, управлінняАнотація
У статті обґрунтовано необхідність зміни традиційних підходів до забезпечення мотивації та стимулювання праці і врахування аспектів особистісного професійного розвитку персоналу, де перевага надається покращенню гнучкості, інноваційності, адаптивності та інших ознак підвищення ефективності трудової зайнятості для створення привабливого робочого середовища, в якому можливо налагодити високопродуктивну та інтелектуальну працю. Наголошено, що використання креативного менеджменту є критично необхідним для вирішення складних завдань підприємства при реалізації нових та перспективних бізнес-проєктів, де персоналу потрібно проявити високий рівень інтелектуалізації праці, фахових навичок, новітніх компетенцій тощо. Визначено архітектоніку розроблення програми посилення мотивації та вдосконалення матеріального стимулювання персоналу відповідно до аспектів креативного менеджменту. Запропоновано вектори посилення мотивації та вдосконалення матеріального стимулювання персоналу при впровадженні на підприємстві креативного менеджменту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Володимир ПАНЧЕНКО, Оксана ПАНЧЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.