БРЕНД – СТРАТЕГІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ НА РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(17)Ключові слова:
бренд, бренд-стратегія, концепція бренду, розвиток, управління, бренд-менеджментАнотація
У статті розглянуто бренд-стратегію як ключовий фактор розвитку компанії на ринку. Досліджено теоретичні та практичні аспекти розробки та реалізації бренд-стратегії компанії. Визначено значення бренду для підприємства, його вплив на пізнаваність, лояльність споживачів, конкурентоспроможність та фінансову стабільність компанії на ринку. Охарактеризовано основні елементи ефективної бренд-стратегії, зокрема: концепцію бренду, унікальну торгову пропозицію, матрицю бренду або Jobs Story, архетип і tone of voice бренду, а також комунікативну стратегію. Розглянуто ТОП-20 найдорожчих українських брендів. Проаналізовано приклади успішних українських брендів, які ефективно реалізують власні бренд-стратегії. Визначено принципи розробки бренд-стратегії. Зроблено висновок про важливість комплексного підходу до управління брендом для досягнення довгострокового успіху компанії.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна НАЗАРЧУК, Віталій КОВАЛЬЧУК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.