БРЕНД – СТРАТЕГІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ НА РИНКУ

Автор(и)

  • Тетяна НАЗАРЧУК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-9153-0733
  • Віталій КОВАЛЬЧУК Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(17)

Ключові слова:

бренд, бренд-стратегія, концепція бренду, розвиток, управління, бренд-менеджмент

Анотація

У статті розглянуто бренд-стратегію як ключовий фактор розвитку компанії на ринку. Досліджено теоретичні та практичні аспекти розробки та реалізації бренд-стратегії компанії. Визначено значення бренду для підприємства, його вплив на пізнаваність, лояльність споживачів, конкурентоспроможність та фінансову стабільність компанії на ринку. Охарактеризовано основні елементи ефективної бренд-стратегії, зокрема: концепцію бренду, унікальну торгову пропозицію, матрицю бренду або Jobs Story, архетип і tone of voice бренду, а також комунікативну стратегію. Розглянуто ТОП-20 найдорожчих українських брендів. Проаналізовано приклади успішних українських брендів, які ефективно реалізують власні бренд-стратегії. Визначено принципи розробки бренд-стратегії. Зроблено висновок про важливість комплексного підходу до управління брендом для досягнення довгострокового успіху компанії.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.02.2025

Як цитувати

НАЗАРЧУК, Т., & КОВАЛЬЧУК, В. (2025). БРЕНД – СТРАТЕГІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ НА РИНКУ. Development Service Industry Management, (1), 123–129. https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(17)

Номер

Розділ

Статті