МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(4)Ключові слова:
модернізація, система управління, підприємство, сфера обслуговування, готельний бізнесАнотація
Стаття присвячена аналізу факторів і чинників модернізації організацій сфери послуг. Надана концептуальна модель модернізації підприємств у сфері послуг. Наданий перелік інструментів модернізації системи гнучкого управління готельним бізнесом підприємства. Доведено, що розробка сучасної концепції модернізації готелів на основі формування системи гнучкого управління може надати активний розвиток підприємств в сучасних нестабільних умовах. Обґрунтовано складові сфери послуг, які передбачають і специфіку використання у ній модернізаційних процесів. Виявлено, що переваги модернізаційного шляху розвитку готельного бізнесу стають суттєво меншими поза контекстом формування системи гнучкого управління. Охарактеризована модернізація системи управління, яка має здійснюватися в рамках концепції стратегічної стійкості. Розроблено комплекс оцінок ефективності функціонування системи гнучкого управління організацій сфери послуг, до яких можна віднести розрахунок показників фінансової стійкості, оцінки ефективності комунікацій та конкурентоспроможності.