ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(50)Ключові слова:
менеджмент організацій, креативний менеджмент, креативність, управління персоналом, адаптація, людський капіталАнотація
У статті предметом дослідження слугують аспекти вдосконалення систем управління організаціями. А саме йдеться про такий сучасний тренд, як креативний менеджмент або, іншими словами, – застосування нестандартних нетипових, інноваційних рішень до підвищення ефективності управління в сучасних організаціях. На такій основі метою дослідження визначено узагальнення тенденцій та визначення перспектив розвитку креативного менеджменту в сучасних організаціях, які створюють і розвивають кластери. Предмет дослідження сфокусовано на креативному менеджменті у сфері управління створенням та розвитком кластерних структур. Вказано на важливість, необхідність та переваги активного застосування вітчизняними підприємствами інструментарію креативного управління. Окреслено сукупність орієнтирів та завдань, що їм відповідають, в частині застосування й удосконалення креативного менеджменту, які потребують врахування в бізнесі під час організації і розширення діяльності кластерних утворень. Узагальнено методи й підходи до впровадження засобів креативного менеджменту у практиці функціонування й розвитку кластерних структур вітчизняних підприємств у сучасних умовах, у т. ч. нестабільності, обумовленої війною.