КОМПЛЕКСНІ ПІДХОДИ, НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В РОЗРОБЦІ МЕНЮ ДЛЯ РЕСТОРАННОЇ ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(48)Ключові слова:
ресторанний бізнес, меню, тенденції, інновації, конкурентоспроможністьАнотація
У статті проаналізовано сучасні підходи до розробки меню в закладах ресторанного бізнесу, яке створює ключову роль у формуванні іміджу, залучення клієнтів та підвищення фінансової ефективності. Розглянуто маркетинговий, технологічний, креативний, екологічний та клієнтоорієнтований підходи, що забезпечують привабливість та актуальність меню. Проаналізовано основні функції меню та ключові тренди, включаючи використання локальних і сезонних інгредієнтів, здорове харчування, інноваційні методи приготування та інтерактивність. Акцент зроблено на важливості адаптації меню до зміни попиту, гастрономічних трендів і вподобань клієнтів. У статті також висвітлено сучасні тенденції, які впливають на розробку меню. Серед них зростаючий попит на місцеві та сезонні продукти, варіанти здорового харчування, веганські та вегетаріанські страви та екзотичні продукти. Крім того, у статті підкреслюється важливість постійної адаптації меню до динамічних потреб ринку, змін уподобань клієнтів і нових гастрономічних тенденцій. Ця адаптивність гарантує, що ресторани залишаються конкурентоспроможними та актуальними в індустрії громадського харчування, що постійно змінюється. Інтеграція інноваційних практик, таких як концепції «від ферми до столу» та цифрові платформи для управління запасами в режимі реального часу, представлена як перспективний напрям для сталого зростання та підвищення лояльності клієнтів.