ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ РІВНЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(44)Ключові слова:
маркетинг-менеджмент, фінансово-економічна безпека, оцінка маркетингового забезпечення, управління підприємством, показникиАнотація
Досліджено специфіку процесів визначення основних елементів та методів оцінювання маркетингу фінансово-економічної безпеки підприємства. Проаналізовано підходи до оцінювання показників в маркетинг-менеджменті економічної безпеки підприємств, в тому числі щодо визначення ефективності маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність аналізу маркетингових витрат підприємств від яких залежить ефективність маркетингового забезпечення фінансово-економічної безпеки. Охарактеризовано оціночні фінансові параметри забезпечення безпеки підприємства, які дозволяють визначити як фінансовий стан підприємства, так і рівень маркетингового забезпечення. Актуальним є формування підсистеми базових оціночних показників маркетинг-менеджменту економічної безпеки підприємства до яких буде віднесено параметри збутової і товарної діяльності, параметри цінової політики, параметри маркетингових витрат та визначення рівня фінансово-економічної безпеки підприємства.