ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(8)Ключові слова:
інтернет-торгівля, інтернет-ринок, інтернет-магазин, удосконалення роботи інтернет-магазинівАнотація
У даній статті автори узагальнюють суть та значення інтернет-торгівлі на сучасному етапі, конкретизують основні функції та принципи діяльності інтернет-магазинів, наводять їх класифікацію та основні завдання. Також у статті авторами проведено аналіз стану інтернет-ринку та визначено основні пріоритети його розвитку, зважаючи на ряд обставин, які визначають базові вимоги до функціонування його суб’єктів. На основі проведеного аналізу авторами запропоновано ряд інструментальних засобів щодо удосконалення та підвищення ефективності діяльності інтернет-магазинів в умовах сьогодення.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.11.2024
Як цитувати
ДРАЖНИЦЯ, С., ЛИХОГОД, О., & ДРАЖНИЦЯ, О. (2024). ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ. Development Service Industry Management, (4), 50–53. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(8)
Номер
Розділ
Статті