МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА СТРАТЕГУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(19)

Ключові слова:

стратегічне управління, розвиток підприємств, підприємницькі структури, маркетинг, маркетинговий потенціал

Анотація

У статті розкрито актуальність стратегічного маркетингу, а саме формування й реалізації маркетингових інструментів у забезпеченні стратегічного розвитку суб’єктів господарювання. Метою дослідження визначено удосконалення теоретико-методичних та прикладних засад управління маркетинговими інструментами в сфері стратегічного розвитку суб’єктів підприємництва. Доведено, що стратегічний маркетинг відіграє важливе значення у проєктуванні стабільного довгострокового функціонування й розвитку підприємницьких структур. Ідентифіковано компоненти поєднання маркетингу та стратегічного планування розвитку підприємницьких структур. Вказано на вектори стратегічного розвитку підприємницьких структур та елементи маркетингу, які їх визначають. Це: (1) збільшення обсягів діяльності, (2) нарощення ефективності господарювання. Відображено базисні елементи та специфіку еволюції елементів маркетингової складової в управлінні стратегічним розвитком підприємницьких структур. Констатовано, що найбільш важливим завданням у системі маркетингової складової стратегічного розвитку підприємницьких структур є визначення положень і реалізація завдань маркетингової конкурентної стратегії, від якої залежить спроможність бізнесу адаптуватися до ринку і ринкової конкуренції, використати свої переваги та послабити слабкі місця, гарантувавши таким чином стабільне і стале довгострокове функціонування та розвиток. Провідними стратегіями при цьому слугують: (1) стратегія розвитку, (2) стратегія балансування, (3) стратегія захисту і збереження.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

ЗАКУСИЛО, В., & ГАВЛОВСЬКА, Н. (2023). МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА СТРАТЕГУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР. Development Service Industry Management, (3), 121–126. https://doi.org/10.31891/dsim-2023-3(19)

Номер

Розділ

Статті