ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(5)

Ключові слова:

торгове підприємство, інновації, стратегічне управління, торгівля, інноваційні підходи

Анотація

У статті досліджено інноваційні підходи до стратегічного управління торговими підприємствами. Розглянуто поняття інновація та інноваційна діяльність, конкретизована їх роль в управління торговим підприємством. Досліджено сутність стратегічного планування, як стратегічного інструменту управління торгового бізнесу, який використовується менеджерами для досягнення поставлених цілей та задач. Охарактеризовані найбільш відомі та актуальні інноваційні підходи до стратегічного управління такі, як: гейміфікація, гнучка робоча сила, е-тендери, концепція shop-in-shop тощо. Проаналізовано досвід використання наведених підходів у зарубіжних торгових компаніях, на основі, якого слід розвивати вітчизняні торгові підприємства. Також звертаємо увагу на важливу роль персоналу у роботі підприємства, оскільки він виступає основою для побудови успішного бізнесу. Підсумовано, що для подальшого розвитку торгових підприємств слід продовжувати дослідження інноваційних підходів до стратегічного управління, зважати на зарубіжний досвід і тестувати його для вітчизняних реалій.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.11.2024

Як цитувати

КОРЕНЮК, Д. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ. Development Service Industry Management, (4), 27–34. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(5)

Номер

Розділ

Статті