БЕЗПЕКА ПЕРСОНАЛУ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ, ЯК ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(12)Ключові слова:
засоби розміщення, готельні послуги, підприємства готельного господарства, персонал, безпека, показники якостіАнотація
Виконання правил безпеки при перебування у засобах розміщення стосується не лише клієнтів, а й працівників, оскільки створення належних умов захисту базуються на повному виконанні правил охорони праці, а отже й вихованні «культури безпеки». Для досягнення високого рівня безпеки необхідно використовувати інструменти та знання для роботи з різними сценаріями захисту. Вміння використовувати протоколи безпеки у засобах розміщення підвищує здатність до захисту себе, колег і головне гостей готелю. Завчасне виявлення потенційних загроз в системі безпеки запобігає нещасним випадкам, юридичним проблемам, заощаджує кошти та підвищує авторитет підприємства готельного господарства в довгостроковій перспективі. Використання ефективних систем безпеки засобів розміщення займають провідне місце у питанні підвищення якості надання готельних послуг та задоволеності працівників і клієнтів. Методи щодо убезпечення персоналу готелів передбачають регулярні навчання та тренінги з техніки охорони праці, впровадження сучасних систем безпеки, таких як: відеоспостереження, використання тривожних кнопок на основі геолокації з системою датчиків визначення місцезнаходження особи, створення актуальної системи звітності про інциденти, перевірка ідентифікаторів (посвідчення, документи, що підтверджують особу), інструктажі з раціонального розподілення фізичних навантажень. Однак для вимірювання якості безпеки, готелі повинні відстежувати ключові показники ефективності, такі як кількість інцидентів, дотримання протоколів безпеки, а також задоволеність персоналу та гостей.