ІННОВАЦІЙНІ ЗАСАДИ БРЕНДИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(26)Ключові слова:
інвестиції, інноваційність, бренд, брендинг, брендинг територій, туристська дестинація, маркетингАнотація
Питання іміджу територій набувають актуальності, оскільки впливають на конкурентоспроможність та привабливість території, добробут і рівень життя населення. Формування брендингу території створює сприятливі умови для залучення ресурсів, дозволяє сформувати імідж туристської дестинації, сприяє диференціації продукції, розширенню цільової аудиторії, а також завоюванню нових сегментів споживчого ринку в результаті якого формується стійкий позитивний образ у свідомості споживачів, пов'язаного з конкретною територією. Тому формування бренду дозволить ефективно використовувати конкурентні переваги, туристичний потенціал регіону, досягти високого рівня конкурентоспроможності.
Метою публікації є аналіз місця, ролі, особливостей формування і функціонування брендингу туристських дестинацій у процесі їх розвитку.
В статті досліджуються питання щодо ролі індустрії туризму, сутності маркетингу територій, особливостей бренду. Зазначено, що центральною ланкою сучасних методів маркетингового просування територій, які володіють значимим туристичним потенціалом є «брендинг». Визначено сутність категоріального поняття «брендингу територій», «брендингу дестинацій», надана характеристика бренду території, підходи до брендування туристських дестинацій. Зазначено, що основу брендингу території формують унікальність, неповторність, що призводить у споживача до переконання, що такої території не існує Обґрунтовано, що при розробці бренду дестинації, необхідно враховувати, який продукт дестинація може надати споживачеві. Розроблено механізм створення ефективного бренду туристської дестинації. Розглянута інноваційна складова брендингу туристської дестинації.
Успішний бренд туристської дестинації – це вибір суспільства, надбання всіх та кожного, інтелектуальна власність соціуму, від якої залежить гарантоване майбутнє туристських регіонів.