ЦІННІСТЬ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ В УПРАВЛІННІ ЦИФРОВИМИ ПЛАТФОРМАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(25)Ключові слова:
управління, бізнес-аналітика, цифрові платформиАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності доведення значення бізнес-аналітики в менеджменті цифрових платформ і формуванню на цьому підґрунті ефективної системи підтримки і прийняття управлінських рішень. Авторами досліджено відмінні риси цифрових платформ за визначеними ознаками класифікації: сферою охоплення, географічною спрямованістю, технологічною ознакою, сферою діяльності і критеріями створення вартості.
Зазначено чотири основні методи бізнес-аналітики: описовий, діагностичний, прогнозований, прескриптивний. Доведено цінність системного використання бізнес-аналітики в управлінні цифровими платформами і наголошено, що за її допомогою ухвалюються обґрунтовані управлінські рішення, оптимізуються бізнес-процеси і технологічні операції, досягаються стратегічні цілі розвитку, створюються нові продукти і послуги, моделюються користувацькі сценарії, виявляються загальні тренди, слабкі місця і можливі точки зростання.